نقاشي ساده خانه

تربيت كودكاني كه جهان را زيباتر كنند

نقاشي ساده خانه

 

در زمان كشيدن يك نقاشي كودكانه توسط بچه ها، چيزي كه ديده ميشود يك كودك است در حال كشيدن نقاشي ساده ، كه احتمالا از نظر تكنيكي خطا هاي زيادي دارد. اما چيزي كه ديده نميشود فعاليت شديد مغز اوست كه در حال تحليل و تبادل اطلاعات و يادگيري است. ثمره فعاليت آموزش نقاشي كودكانه، تقويت ارتباط مغز و دست، رشد خلاقيت، تقويت حافظه ديداري، افزايش تمركز و حوصله و …. ميباشد. بنابراين تشويق كودكان به كشيدن نقاشي يك توصيه بسيار مهم است. با تغيير نگاه والدين از يك نقاشي ساده كودكان به يك فعاليت مهم و آموزنده، تمامي نقاشي هاي كودكانه فرزندان يك نقاشي زيبا بوده و شايسته تشويق هستند. عكس نقاشي كودكان را به ديوار بزنيد و مانند يك اثر هنري به آن نگاه كنيد. در ادامه به طور جزئي تر به تاثيرات نقاشي هاي كودكانه خواهيم پرداخت.

كودكان با تمركز بر خطوط و كشيدن نقاشي كودكانه ساده و آسان علاوه بر كشيدن نقاشي جديد و قشنگ، براي آينده و ورود به مدرسه و تمركز بر خواندن و نوشتن نيز تمرين مي كنند. تمركز بيشتر روي نقاشي كودكانه زيبا به بلوغ بهتر فرزند شما نيز كمك مي كند زيرا كشيدن يك نقاشي كودكانه ساده و رسيدن به نتيجه در آن باعث رشد فكري او مي گردد.
دقت به اتفاقاتي كه در فيلم نقاشي كودكانه يا حتي عكس نقاشي مي افتد و تلاش براي اجراي آن ها روي كاغذ، تمركز ذهني كودكان را به طور قابل توجهي تقويت مي كند.

نقاشي كودكانه ساده و آسان باعث مي شود فرزند شما علاوه بر مهارت هاي تمركزي و حل مسائل، بتواند به راحتي چشم و دست خود را باهم همراه كنند و با ديدن يك تصوير به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشي ساده و آسان را با دست بكشد. در اين مورد آموزش نقاشي كودكانه به بچه ها از طريق فيلم نقاشي و ويديوهاي آموزش نقاشي نيز تاثير زيادي دارد؛ چراكه از اين طريق كودك مي تواند ترتيب مراحل نقاشي كودكانه را نيز از طريق ويديو دنبال كند و تمريني براي هماهنگي اعضاي بدن خود داشته باشد. فيلم هاي آموزشي براي نقاشي هاي مناسبتيي همانند نقاشي روز پدر نيز در سايت هاي مختلف وجود دارند كه مي توانيد براي كودكان خود از آنها استفاده كنيد.

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مانند نقاشي خانه، مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد. كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد. تشويق يك نقاشي زيبا از كودك به معناي پذيرفتن توانايي و كمك به خودباوري اوست.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.