نقاشي كودكانه جديد زرافه

تربيت كودكاني كه جهان را زيباتر كنند

نقاشي كودكانه جديد زرافه

 

كودك با كشيدن نقاشي جديد آسان مي تواند به نوعي خود را به شما ثابت كند و تخيلاتي كه در نقاشي جديد قشنگ خود به نمايش گذاشته را به شما نشان دهد. كشيدن نقاشي هاي كودكانه زيبا براي كودكان به آن ها حس اعتماد به نفس مي دهد و ايجاد انگيزه مي كند و تاييد شما باعث مي شود اين انگيزه و اعتماد به نفس در او افزايش يابد. تشويق يك نقاشي زيبا از كودك به معناي پذيرفتن توانايي و كمك به خودباوري اوست.

نقاشي كودكانه زيبا و ساده پايه اوليه تفكر منطقي است و به كودك در درك مفاهيم دشوار تر كمك مي كند. مثلا براي ورود به مدرسه كودك براي خواندن و نوشتن با نقاشي هايي كه در خانه و قبل از مدرسه كشيده است، تمرين كرده و به همين خاطر مي تواند زود تر نوشتن را بياموزد؛ چراكه دستان او براي انجام انعطاف هاي مختلف، آماده تر است. در واقع كشيدن نقاشي كودكانه زيبا و ساده به او در ورود به محيطي بزرگ تر مثل مدرسه كمك خواهد كرد. بدين ترتيب نقاشي هاي كودكانه و تاثيرات آن ها تا بزرگسالي همراه فرزندان شما خواهند بود.تحقيقات ثابت كرده است كه كودكاني كه تجربه كشيدن نقاشي كودكانه جديد و متنوع را به طور مستمر دارند، در بزرگسالي در نوآوري و تمركز بر روي امور خود مشكلي نخواهند داشت.

با گذر زمان، زماني كه كودك شما بيشتر و بيشتر به نقاشي كردن علاقمند شد، مي توانيد نكات آموزنده را در اين سرگرمي بگنجانيد و از سنين كم كودك خود را به وسيله آموزش نقاشي براي رفتن به مدرسه آماده كنيد. به عنوان مثال كودكان مي توانند از سن بسيار كم به وسيله كشيدن نقاشي هاي كودكانه از روي تعدادي طرح ساده براي نقاشي با رنگ ها و و حتي حيوانات آشنا شوند. البته همانطور كه گفته شد منظور از آموزش در نقاشي كودكان استفاده كپي از عكس نقاشي نيست و حتي در خلال آموزش نقاشي كودكانه جديد نيز عنصر خلاقيت ميتواند حفظ شود. به عنوان مثال نقاشي زرافه كودكانه مي تواند به كودكان در رابطه با ظاهر و فيزيك اين حيوان اطلاعات زيادي دهد.

انتخاب مناسب سايت كودك مانند سايت وولك شانس شما براي شكستن قوانين هنگام ورود به شبكه است ، بنابراين يك طرح بدون ساختار را انتخاب كنيد كه داراي نقاط كانوني زيادي در سراسر صفحه و بالا و پايين صفحه باشد در اصل چيزهاي زيادي براي توجه به كودكان داشته باشيد تا چشم و مغز كودك را مشغول نگه دارند. انتخاب يك سايت كودك با عمق بصري باعث مي شود كه دنياي روي صفحه نمايش واقعي تر به نظر برسد و احساس واقعي تري براي كودك داشته باشد و كودكان با ظاهر يك سايت معمولي بيشتر آشنا مي شوند سايه ها ، جلوه هاي برجسته ، شيب ها و طرح هاي سه بعدي براي شكل دادن به يك ديد واقع بينانه تر استفاده مي شود.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.