فيلم كاردستي كفشدوزك

تربيت كودكاني كه جهان را زيباتر كنند

فيلم كاردستي كفشدوزك

 

كاردستي خلاقانه جديد كه فرزند شما با استفاده از آموزش ها و يا فيلم كاردستي مي سازد نشان از رشد او دارد و شما بايد او را در اين راه همراهي و تشويق كنيد تا كاردستي ساده كودكانه او به يك كاردستي خلاقانه تبديل شود .درست كردن كاردستي با كاغذ براي كودكان فرصتي است براي ايجاد هر آن چه كه كودك براي تشويق و نوآوري مي خواهد.

توانايي فكر كردن و قدرت حل مسئله و مشكلاتي كه كودك در لحظه ساخت كاردستي هايي كمي پيچيده مانند كاردستي كفشدوزك با آن ها مواجه مي شود، و يافتن راه حل براي هر يك از اين مشكلات، خلاقيت كودك را تحريك و تقويت مي كند.

رويارويي با مشكلات و يافتن راه حل براي آن ها، در مسير ساخت يك كاردستي ساده، مي تواند قدرت تصميم گيري كودك شما را نيز تقويت كند. كودك در اين مسير پر فراز و نشيب، با چالش هاي زيادي رو به رو است؛ حل اين چالش ها، تصميم گيري موثر و صحيح را به كودكان شما مي آموزد. عادت به تصميم گيري در لحظه و تحريك قدرت تصميم گيري در كودكان با ساخت كاردستي آسان در خانه، منجر به تقويت قدرت حل مسئله و در نهايت افزايش خلاقيت در كودك مي شود.

هم چنين تمامي احساسات نگفته و پنهان در كودكان را مي توانيد در كاردستي هايي كه درست مي كنند يا نقاشي هايي مي كشند، به راحتي پيدا كنيد. بچه ها به شكلي معنادار و قابل تامل، مي توانند احساسات و يا حتي خواسته هاي خود را در يك كاردستي با كاغذ يا نقاشي يا يك شعر كودكانه ساختگي پنهان كنند و پدر و مادر باهوش هم با آموزش كاردستي جديد به كودك خود و دريافت اين پيام ها به راحتي مي توانند كوچولوهاي خود را شاد كنند. اين پيام هاي پنهان در سرگرمي ها، مي تواند پيوند هاي ميان والدين و كودكان را نيز قوي تر كند؛ پس اين سرگرمي ها را دست كم نگيريد.

جستجوي سايتي مناسب در گروه سني خاص كودكان بسيار مهم است ، به ويژه هنگامي كه كودكان به طور روز افزون از طريق سايت كودك آموزش مي بينند و  مهارت پيدا مي كنند همچنين تحقيقات نشان مي دهد كه كودكان كاملاً از تفاوت هاي سني آگاه هستند و با چيزي كه از نظر آنها بسيار كودكانه است ، درگير نخواهند شد.  سايت وولك با سال ها تجربه در حيطه كودك و نوجوان مي تواند انتخابي مناسب براي آشنايي كودك شما با سايت هاي كودك و نوجوان به شمار رود.

رنگ هاي روشن در يك سايت مخصوص كودك توجه كودكان 3 تا 5 ساله را به خود جلب مي كند و همچنين شخصيت هاي زيبا كه براي بچه ها بسيار جذاب هستند نيز تاثير بسزايي براي جلب توجه كودكان دارند از آنجا كه كودكان هنوز به مهارت خواندن دست نيافته اند ، متن ها بايد محدود شود و فقط به معدودي از كلمات منحصر به فرد باقي بماند بنابراين در يك سايت كودكانه از همه اين عناصر استفاده مي شود تا كودكان بتوانند با شخصيت هاي زيبا و رنگارنگ در مقابل يك آسمان آبي و پس زمينه چمن سبز سرگرم شوند بخش هاي مختلفي براي سرگرمي و يادگيري نيز وجود دارد و هر كدام به وضوح با تصاوير دوست داشتني تر و عناوين بارزي كه والدين مي توانند به آنها كمك كنند مشخص شده اند تصاوير در رنگ هاي روشن ، اشباع و طرح هاي جسورانه ، يك سايت جذاب و دوست داشتني براي كودكان به ارمفان خواهد آورد.

 

 

 

نکته درباره این فیلم های جنگی برتر

  • دقت کنید این لیست بر اساس نظرات کاربران از سراسر دنیا جمع آوری شده و امتیازهای imdb و rotten tomatoes و همچنین امتیازات منتقدان، جوایز، کارگردان، بازیگران، کامنت های کاربران و امتیازات کاربران گوگل کاملا لحاظ شده است و از همه نظر لیست کاملی ست. فیلم کوتاه انگلیسی
  • لینک دانلود فیلم ها زیر عنوان شان وجود دارد که می توانید به راحتی هر کدام را دانلود نمایید. به مرور زمان ممکن است لینک های دانلود از کار بیفتند که در این صورت می توانید به راحتی نام هر عنوان را گوگل کنید و آن را دانلود نمایید.
  • در انتخاب هیچ فیلمی، به امتیازات داده شده توجه نکنید. به کارگردان، داستان فیلم، جوایز دریافتی، امتیازات گوگل و کامنت های کاربران سنگینی بیشتری دهید (کاری که ما انجام داده ایم)
  • اگر فیلمی می خواهید که مناسب تماشا با خانواده باشد، برای تست آن، نام فیلم را در این سایت وارد کنید تا به شما بگوید فیلم مناسب تماشا به صورت خانوادگی هست یا خیر؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.