قصه صوتي كودكانه سفيد برفي

تربيت كودكاني كه جهان را زيباتر كنند

قصه صوتي كودكانه سفيد برفي

 

براي تقويت قوه تخيل كودكان شيوه هاي مختلفي وجود دارد. يكي از موثرترين روش هاي تقويت قوه تخيل كودكان، خواندن داستان و قصه هاي جديد براي آنها مي باشد. داستان صوتي كودكانه وظيفه افزايش كاركرد تخيل و خيال پردازي نيز براي بچه ها دارد. با كمك داستان كودكانه ، كودك مي تواند مجموعه تخيلات خود را گسترش دهد؛ اين گسترش و توسعه باعث مي شود تا كودك از قدرت و نيروي ذهني خود بيشتر استفاده كند. گسترش قوه تخيل در كودكان با استفاده از قصه صوتي كودكانه به اندازه اي مهم است كه در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه سرمايه گذاري هاي وسيعي براي افزايش قدرت تخيل كودكان انجام مي دهند. افزايش توليد محتوا در بخش قصه هاي كودكانه در كشور ها و زبان هاي مختلف در سراسر دنيا، نشان مي دهد كه تربيت هاي غير مستقيم و تاثيرات هر قصه كودكانه صوتي جديد بر كودكان از اهميت بسيار بالايي برخوردار است.

پس بايد اينگونه بگوييم كه يكي از كاركرد هاي بسيار مهم داستان كودكانه تخيل و خيال پردازي براي كودكان است كه مي تواند به رشد و توسعه توانمندي هاي كودكان منجر شود. صد البته كه كاركرد هاي داستان صوتي كودكانه به تخيل ختم نمي شود؛ داستان كودكانه مي تواند ذهن كودكان را سامان دهي كند؛ به اين معني كه شايد كودكي با مشكلات رواني دست به گريبان باشد، داستان هاي صوتي كودكانه مي توانند گره هاي رواني او را باز كنند و آشفتگي ذهن كودكان را رفع كند. به عنوان مثال اگر كودك خيلي مي‌ترسد مي توان با خواندن داستان كودكانه كوتاه در زمينه ترس يا افسانه اي كه در آن قهرمان داستان با ترس دست به گريبان است و بر آن غلبه مي كند، اين مشكل را رفع كرد. در موضوعات و مشكلات ديگر كودك نيز مي توانيد از قصه هاي كودكانه فارسي استفاده كنيد. علاوه بر داستان ها و قصه هاي كودكانه، برخي از قصه هاي فانتزي و كلاسيك نيز وجود دارند كه مي توانند درس هايي همچون شجاعت و همكاري را به كودكان بياموزند. قصه سفيد برفي و هفت كوتوله، از آن قبيل داستان هاي كودكانه مي باشد كه از ديرباز همواره در ميان محبوب ترين داستان هاي كودكانه در سراسر جهان قرار داشته است. اين امر نشان از جذابيت بالاي قصه سفيد برفي براي نسل هاي مختلف و جاوادانه شدن اين داستان زيبا و مهيج در ادبيات كودك، است.

تيم وولك سعي كرده است تا در موضوعات و دغدغه هاي مختلفي براي كودكان شما قصه هاي جديد فارسي توليد نمايد تا شما عزيزان به راحتي و با استفاده از اين قصه ها بتوانيد مشكلات كودكان دلبندتان را حل نموده و براي آموزش هاي مختلف از اين داستان هاي كودكانه جذاب استفاده نماييد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.