قصه صوتي سفيد برفي

تربيت كودكاني كه جهان را زيباتر كنند

قصه صوتي سفيد برفي

 

كودكان تا سن 6 يا 7 سالگي تمام انرژي خود را بر بازي و سرگرمي متمركز مي كنند ضمن اينكه اين سنين مهمترين سن براي آموزش نكات مهم و كليدي به كودكان است. با قصه كودكانه كوتاه مي توان هم كودكان را آموزش داد و هم آن ها را سرگرم كرد؛ بنابراين هر چه فرمت قصه براي كودكان جذاب تر باشد، مي توان بهتر كودك را جذب كرد و انتقال مطلب را انجام داد. قصه صوتي و تصويري مي تواند فرمت بسيار مناسبي براي جذب كودك باشد. قصه صوتي كودك مي تواند مانند يك فيلم يا نمايش كودك را سرگرم مي كند و در ضمن مطالب مهم را به كودك آموزش مي دهد.

بسيار مهم است كه موضوع قصه شب و داستاني كه براي فرزندتان انتخاب مي كنيد، چيست اگر موضوع قصه هاي خواب آور صوتي براي كودكان مناسب نباشد، مي تواند براي كودك اثرات منفي به همراه داشته باشد.

محتواي داستان كوتاه كودكانه اگر طوري باشد كه ذهنيت منفي در مورد موضوعي براي كودك ايجاد كند، برطرف كردن آن در آينده بسيار سخت خواهد بود؛ پس بسيار مهم است كه موضوع قصه صوتي كودكانه طوري انتخاب شود كه بتواند اثر مثبت بر ذهن كودك بگذارد؛ يعني آن داستان كودكانه فارسي مفاهيمي مانند خشونت، ترس و وحشت را در ذهن كودك ايجاد نكرده و بتواند مفاهيمي مانند شجاعت، مهرباني و … در ذهن كودك ايجاد كند.

ما در وولك هر هفته دو قصه كودكانه صوتي و تصويري جديد براي شما در سايت قرار مي دهيم تا بتوانيد از قصه هاي جديد و متنوع ما براي سرگرم كردن و رشد و تربيت كودك دلبندتان استفاده كنيد؛ شا عزيزان هم چنين در اپليكيشن وولك هم مي توانيد با ما همراه باشيد.

اپليكيشن و سايت وولك با آدرس اينترنتي https://www.voolak.com هرروز قصه هاي جديدي براي كودكان شما با خود به همراه دارد، قصه جديد آموزنده از كليله و دمنه، مثنوي و معنوي و گلستان سعدي و ساير كتاب هاي كهن و آموزنده از تاريخ كشور عزيزمان، قصه هاي سريالي وولك، و كلي قصه صوتي همانند قصه صوتي سفيد برفي آموزنده و مفيد براي كودكان را به راحتي مي توانيد در اپليكيشن وولك، به آن ها دسترسي داشته باشيد. پس مرتبا به اپليكيشن و سايت وولك سر بزنيد تا از محتواهاي جديد ما در وولك باخبر باشيد. هم چنين هم در سايت و هم در اپليكيشن وولك، متن قصه ها هم براي پدر و مادر هاي عزيز قرار گرفته است، تا اگر كودكتان دوست دارد قصه شب را با صداي شما بشنود، بتوانيد اين قصه هاي كودكانه جديد را براي او به راحتي بخوانيد.

پس براي بچه ها اونها رو پخش كنيد تا لذت ببرن. قصه هاي كودكانه سايت وولك مناسب سن كودكان و با نظارت متخصصان حوزه كودكان توليد شده است تا شما بتونيد با خيال راحت اونها رو در اختيار بچه ها بزاريد. وولك سعي كرده متن قصه ها طوري تنظيم بشه كه بچه ها علاوه براينكه سرگرم ميشن قصه براشون جذاب باشه و ضمنا نكات مهم و ضروري هم از طريق همين قصه هاي فارسي و جذاب به اونها آموزش داده بشه. قصه هاي وولك رو ميتونيد زماني كه بچه ها ميخوان بخوابن هم براشون پخش كنين تا بچه ها با شنيدن قصه هاي وولك راحت تر بخوابن و خواب هاي شيريني ببينن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.